Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- zarządzanie budżetem kontraktu,
- nadzór nad jakością i terminowością kontraktu,
- monitorowanie postępu robót, sprzedaży i wyniku kontraktu,
- kontrola jakości robót oraz podwykonawców,
- optymalizacja kosztów i zasobów,
- zarządzanie zespołem budowlanym.
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku dyrektora kontraktu lub zastępcy dyrektora kontraktu* lub na stanowisku przedstawiciela Wykonawcy, który był zgłoszony do Zamawiającego oraz posiadał odpowiednie pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub na stanowisku Kierownika Budowy,
- doświadczenie, w zakresie zarządzania projektami, na stanowiskach, o których mowa powyżej, na minimum dwóch inwestycjach Infrastruktury kolejowej lub infrastruktury drogowej przez okres co najmniej 12 miesięcy na każdej inwestycji, których wartość realizacyjna (kontraktowa) wynosiła minimum 200 000 000,00 PLN netto dla każdej inwestycji.
* Przez stanowisko dyrektora kontraktu (analogicznie zastępcy dyrektora kontraktu) Zamawiający rozumie przedstawiciela Wykonawcy robót budowlanych w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnymi, przy ich realizacji, który był zgłoszony do Zamawiającego oraz posiadał odpowiednie pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy.